Boek bestellen?

9 november 2023 - Dongen, Nederland

Beste volgers van mijn Camino ervaring,

Ik ben al weer bijna 5 maanden thuis na mijn mooie wandeltocht naar Santiago de Compostella.
In die tijd heb ik vele positieve reacties mogen ontvangen op mijn dagelijkse verslagen tijdens de tocht. Verschillende mensen hebben gevraagd of ik de verhalen ging bundelen in een boek. En ja, dat plan had ik al wel maar dan moet het ook nog wel gebeuren. Eerst wilde ik het boek laten samenstellen door ‘reislogger.nl’ (de website waarop ik mijn verslagen met mijn volgers deelde). Ik vond het op die website wat lastig om het aantal foto’s te beperken. Zonder het aantal foto’s te beperken kwam ik op een boek van meer dan 1000 bladzijden uit. Dat ging hem niet worden.
Ons Ilse had een ander plan, gewoon zelf samenstellen en dan bij een drukker laten drukken. En zo geschiede. In juli en augustus heb ik eerst al mijn verslagen nog eens rustig doorgelezen en nog wat schrijfvouten (waarschijnlijk niet alle taalvouten) verbeterd. Daarna was het nog een hele uitdaging om het aantal foto’s per dag terug te brengen naar +/- 10. Daar heb ik nog best wat tijd voor nodig gehad. Het was wel heel leuk om te doen, bij elke foto heb ik wel een herinnering waar ik dan weer aan terug kon denken. In gedachten heb ik de tocht dus nog een keer gelopen.
In dit geval was het weer fijn dat ik een deadline had. En dat was afgelopen vrijdag. Het boek moest en zou voor 3 november klaar zijn. Henriëtte en ik waren uitgenodigd op het ‘12,5 jaar samen’ feest van Ton en Lisette en daar zou ik het eerste exemplaar van het boek aan Ton en Lisette cadeau geven. Het was voor Ton niet echt een verassing want dit had ik hem tijdens de tocht al beloofd maar volgens mij was hij er toch wel blij mee. Het was weer een PMetje waard.
Nu wil ik ook al mijn volgers en andere geïnteresseerden de gelegenheid bieden om dit boek bij mij te bestellen.
Het is een boek van +/- 275 bladzijden op A4 formaat geworden met al mijn verslagen en in totaal +/- 1000 foto’s van deze bijzondere tocht.
Misschien leuk om jezelf of een ander cadeau te geven in de komende maand?
Ik ben nu nog aan het inventariseren hoeveel boeken dat we moeten laten drukken.
De prijs is € 35,- per boek (bij mij thuis afgehaald) of € 45,- als je het als een pakketje wil ontvangen.
Wil jij dit boek bestellen? Stuur dan voor zondag 19 november 2023 een e-mail naar [email protected] Geef in de mail duidelijk je naam aan en of je één boek of misschien meerdere boeken wil bestellen.
Groetjes, Alfons

1. Lowie:
    9 november 2023
    Hey Alfons. Ik probeer weer als een van de eerste te reageren op je “reisverslag”. En een speciaal verslag kan ik je zeggen. Natuurlijk koop ik het boek van je! En ik kom het zelf halen. Grote groet Lowie
  2. Marijke:
    9 november 2023
    Hoi Alfons....wat leuk en bijzonder dat je een boek hebt gemaakt van je mooie tocht....
    Heel veel succes met de verkoop ...groetjes Marijke 😘
  3. Leo van den Noort:
    9 november 2023
    Boek besteld en kom het zelf lopend halen.