Nog 25 dagen

5 februari 2023 - De Moer, Nederland

Vanmorgen om 7:00 uur nog even de buien afgewacht maar daarna weer lekker op tijd op pad.

Deze keer zomaar een rondje begonnen in De Moer en via het golfpark van de Efteling naar Loon op Zand en met wat gekriskras door de bossen van Huis ter Heide terug naar de Moer.Het was weer een heerlijke wandeling.

En dit bericht is voor mij een test hoe ik mijn Reislogger straks bij wil gaan houden.

1. Gerrie van Loon:
    Bedankt
    En veel succes bij je verdere voorbereiding
  2. Will van gils:
    👌🚶🏻‍♂️👍
  3. Jan van den Hoek:
    5 februari 2023
    Veel succes met je reis.
  4. Piet en Jeanne Schoormans:
    7 februari 2023
    Train ze 🚶🏽‍♂️Ga je georganiseerd lopen met een groep?
  5. Jeannine Franken:
    25 februari 2023
    Ga genieten van deze bijzondere wandeltocht, Alfons💪
  6. Sjef en Corrie van Tilburg:
    25 februari 2023
    Heel veel succes met jouw bijzonder avontuur! Zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen en zullen je ongetwijfeld blijven volgen.
  7. Margreet & Peter:
    25 februari 2023
    Heel veel succes Alfons, we gaan je met plezier volgen.
  8. William de Leeuw:
    Veel wandelplezier alfons
    En geniet ervan
  9. Roel van den Heuvel:
    Hoi Alfons,

Je kent me niet, maar ik zag je bericht op Facebook langs komen. Ik kom zelf uit Tilburg en heb “slechts” de camino Frances gelopen.

Erg leuk om iemand uit de regio de echte weg te zien starten vanuit thuis! Heel veel succes én met name plezier. De camino provides, dus wat je nodig hebt zul je altijd vinden onderweg (na wellicht wat strubbelingen) en meestal krijg je je zelfs meer dan je verwacht!
  10. Anneke:
    Fantastisch doel.Succes!
  11. Marian Olislaegers:
    Hoi Alfons,
    Ik kom uit Alphen, en mijn man en ik hebben de tocht naar Santiago van huis uit gefietst. Prachtig om te doen.
    Een hele mooie belevenis.
    Veel succes met de voorbereidingen en de wandeling !!
  12. Marco Louer:
    26 februari 2023
    Succes met deze speciale uitdaging Alfons!
    Een mooi doel en waarschijnlijk een beleving om nooit te vergeten.
  13. Annemieke:
    27 februari 2023
    Hoi Alfons, ik woon in Dongen en heb in 2002 vanuit huis naar santiago gelopen. Je zal van alles op je pad tegenkomen.
    Ik wens je heel veel mooie zonsopkomsten.
  14. Lex en Marga de Kort:
    Heel veel succes en geniet er van. Lex en Marga de Kort
  15. Helma Goos:
    27 februari 2023
    Succes Alfons, we gaan al je belevenissen volgen👍👍
  16. Christina:
    27 februari 2023
    Buen Camino Alfons, wat een mooi doel en liefdevolle intentie om mee op pad te gaan. We wensen je vele mooie zonsopkomsten en een behouden aankomst in Santiago (ps doorlopen naar Finisterre en Muxía is écht de moeite waard)
  17. Nell Poppelaars:
    27 februari 2023
    Succes we gaan de beleningen volgen.