woensdag 1 maart 2023 The final countdown

1 maart 2023 - Dongen, Nederland

Laatste werkdag voor de Camino. De dag begonnen met een laatste keer nog even samen dippen bij -2 graden. Daarna meteen begonnen met de reden waarom ik nog niet vertrokken ben: de gecombineerde opgave (iets van de overheid die veel wil weten) kan pas vanaf 1 maart ingediend worden. Gelukkig nog net voordat DigiD vast liep. Tussendoor nog een actiefoto gemaakt voor het Dongens krantje zodat het artikel over mijn tocht er morgen nog in kan. Daarna werd ik gebeld door Langstraat FM voor een live interview met weer aandacht voor mijn doneer actie voor Alzheimer Nederland.
Verder de laatste instructiefilmpjes voor de thuisblijvers opgenomen en doorgestuurd.

In de middag kwam een loonwerker uit Best nog kweekgras uit de ‘moestuin’ zeven met een KVIK-UP machine. Nog door verschillende mensen live begroet en succes gewenst en veel via whatapp.

En vanavond een laatste rondje met volledige bepakking om alvast het gevoel te krijgen wat me de komende tijd te wachten staat. Maar ook vooral om weten waar ik wat in mijn rugzak stop zodat ik het makkelijk terug kan vinden. Dat zal nog wel een uitdaging blijven.
Tijdens dat rondje even bij Pa langs geweest en op de terugweg schoenmaker Edzer Maas die nog druk aan het werk was nog even begroet.

En nu op tijd naar bed want morgen is het dan eindelijk zover!!

1. Corrie:
    1 maart 2023
    Veel geluk met je voettocht, een heel mooi doel waar je voor loopt en we denken en leven mee, vooral voor je lieve zus!
  2. Danniëlle en Andy:
    1 maart 2023
    Het begint te korten, GO FOR IT.
    Hasta luego.
  3. Tom Embrechts:
    2 maart 2023
    Goeie reis Alfons, hou je voeten in goeie conditie en geniet ervan!!! Groetjes Tom
  4. Marion:
    2 maart 2023
    Heel veel succes en ik hoop dat je alles vind wat je zoekt op jouw camino 😉
    Ik ga je zeker volgen!!
  5. Hans Veenstra:
    2 maart 2023
    Respect Alfons. Ik ga je reis met veel belangstelling en plezier volgen. Creating memories is hier een understatement. Bon voyage 👍
  6. Coby en Gerrit:
    2 maart 2023
    Alfons wij wensen jou veel succes en blijven jou volgen.
  7. Ad broeders vv Dongen komt goed:
    Succes kerel gaaf
  8. Marina:
    2 maart 2023
    Wat bijzonder dat je aan deze tocht gaat beginnen bid voor je voor jou dat je niet mensen en de natuur ontmoet maar dat je God in zijn volle openbaring en liefde zult ontmoeten op deze reis!!
  9. Bart:
    2 maart 2023
    Heel veel succes en plezier Alfons! Ik heb respect voor mensen die zich er niet van laten weerhouden om hun dromen uit te laten komen. Ge bent un grote kanjer! Geniet ervan!
  10. Aad en Irene:
    2 maart 2023
    Alfons heel veel succes met lopen en we gaan je volgen.
  11. Sjaak en Marianne de Bont. van de Langendam:
    2 maart 2023
    Veel succes met deze wandeling. Het is een echte beleving. En voor een bijzonder doel. Ga ervoor. Wij volgen je.
  12. Sjaak en Marianne de Bont. van de Langendam:
  13. Dimphie Klijn:
    2 maart 2023
    Heel veel succes Alphons!!
    Ik ga je volgen
  14. Ans en Rinus Bouw:
    2 maart 2023
    ik lees zojuist je verhaal, super knap hoor en zeker een goed doel , zet hem op .
    heel veel succes !!
  15. Erik Willemse:
    4 maart 2023
    Erg herkenbaar ,wat heb ik bij en waar kan ik het vinden?