Reacties

Wilma Wat een mooi begin geniet ervan en veel succes.👍 3 mrt. '23
Lowie Mooi verslag Alfons. Je hebt hiermee de lat wel hoog… 3 mrt. '23
Lowie Mooi verslag Alfons! De lat komt hiermee wel hoog… 3 mrt. '23
Marian Olislaegers Een mooi begin van je wandeltocht. Veel succes en… 3 mrt. '23
Anna-Marie Laten we hopen dat dit weer zo blijft. Heel veel succes… 3 mrt. '23
Ans en Rinus Bouw ik lees zojuist je verhaal, super knap hoor en zeker… 2 mrt. '23
Dimphie Klijn Heel veel succes Alphons!! Ik ga je volgen 2 mrt. '23
Sjaak en Marianne de Bont. van de Langendam Veel succes met deze wandeling. Het is een echte beleving.… 2 mrt. '23
Aad en Irene Alfons heel veel succes met lopen en we gaan je volgen. 2 mrt. '23
Bart Heel veel succes en plezier Alfons! Ik heb respect… 2 mrt. '23
Marina Wat bijzonder dat je aan deze tocht gaat beginnen… 2 mrt. '23
Ad broeders vv Dongen komt goed Succes kerel gaaf 2 mrt. '23
Henriet Hoi Alfons(en Henriette) volgens mij zag ik jullie… 2 mrt. '23
Coby en Gerrit Alfons wij wensen jou veel succes en blijven jou volgen. 2 mrt. '23
Ad Schellekens Heel veel succes en loop plezier 2 mrt. '23
Hans Veenstra Respect Alfons. Ik ga je reis met veel belangstelling… 2 mrt. '23
Marion Heel veel succes en ik hoop dat je alles vind wat… 2 mrt. '23
Tom Embrechts Goeie reis Alfons, hou je voeten in goeie conditie… 2 mrt. '23
Danniëlle en Andy Het begint te korten, GO FOR IT. Hasta luego. 1 mrt. '23
Corrie Veel geluk met je voettocht, een heel mooi doel waar… 1 mrt. '23
René Jansen Heel veel succes Alfons. Heb vorig jaar ook huisarts… 1 mrt. '23
Jan de Wilt Veel plezier Alfons met deze sportieve onderneming.… 1 mrt. '23
Astrid lodewijks Hoi Alfons, heel veel succes en geniet van deze tocht,… 1 mrt. '23
Edwin Paar Alfons, goede reis. Petje af voor jou! Ik blijf je… 1 mrt. '23
Miranda Vroon-van Vugt Een mooie en goede tocht gewenst, Alfons! Ik ben inmiddels… 1 mrt. '23
John v Aert ToiToiToi Alfons Heel veel succes! 28 feb. '23
Ad Schellekens Hoi Alfons , heel veel succes met je uitdaging een… 28 feb. '23
Lex Bijlsma Mooi dat je dit nu gaat doen. Dit ga je je leven niet… 28 feb. '23
Veronique Buen camino, ik ken je niet, ik werk zelf in Dongen… 28 feb. '23
Yvonne Janssen Buen Camino en geniet ervan! Mede pelgrim, Yvon 🚶‍♂️🥾 28 feb. '23
Jules en Ria Willemsen Beste Alfons, Geniet van de bijzondere landschappen,de… 28 feb. '23
Piet en Jeanne Schoormans Stoer dat je dit doet, we duimen 🤞🍀 28 feb. '23
Ome Wim en Marjo heel veel succes en ga er vooral van genieten Alfons.… 28 feb. '23
Gijs Heel veel succes. Ik heb 'm vorig jaar gefietst.… 28 feb. '23
Bert Verhagen Heel veel genieten en plezier Alfons, succes met deze… 28 feb. '23
Arie en Gerrie prachtig dat je met zo'n mooi doel aan die tocht… 28 feb. '23
Dinie dingemans Hoi Alfons ik wens je heel veel succes met je grote… 28 feb. '23
Tonny Kimenai Heel veel succes en bovenal heel veel genieten. Groetjes… 28 feb. '23
Marian Olislaegers Hoi Alfons, Heel veel succes!! En geniet van de mooie… 28 feb. '23
Gerrie van Loon Hoi Alfons Heel veel succes Ik kijk uit naar al je… 28 feb. '23
Ton Vosters Alfons maak je geen zorgen. Vandaag is de training… 28 feb. '23
Nell Poppelaars Succes we gaan de beleningen volgen. 27 feb. '23
Christina Buen Camino Alfons, wat een mooi doel en liefdevolle… 27 feb. '23
Helma Goos Succes Alfons, we gaan al je belevenissen volgen👍👍 27 feb. '23
Lex en Marga de Kort Heel veel succes en geniet er van. Lex en Marga de… 27 feb. '23
Annemieke Hoi Alfons, ik woon in Dongen en heb in 2002 vanuit… 27 feb. '23
Marco Louer Succes met deze speciale uitdaging Alfons! Een mooi… 26 feb. '23
Marian Olislaegers Hoi Alfons, Ik kom uit Alphen, en mijn man en ik hebben… 26 feb. '23
Anneke Fantastisch doel.Succes! 26 feb. '23

1  « Vorige 23 24 25 26 27 28 Volgende »